קיץ בקידס פלוס! 10% הנחה!
קופון: SUMMER2025

מספרים כיתה ג'

דף עבודה – כתיבת מספרים בצורות שונות 1 – כיתה ג'

בדף עבודה זה, המיועד לכיתה ג', נעסוק בכתיבת מספרים בצורות שונות. נפרק כל אחד מהמספרים הנתונים לגורמים שמרכיבים אותו: אלפים, מאות, עשרות ואחדות.

דף עבודה – כתיבת מספרים בצורות שונות 2 – כיתה ג'

בדף עבודה זה, המיועד לכיתה ג', נעסוק בכתיבת מספרים בצורות שונות. נחבר יחדיו את הגורמים בכל סעיף כדי להגיע אל המספר הסופי.

באיזה כיתות הילדים שלך?

כדאי לסמן את כל הכיתות הרלוונטיות.

דף עבודה – כתיבת מספרים בצורות שונות 3 – כיתה ג'

בדף עבודה זה, המיועד לכיתה ג', נעסוק בכתיבת מספרים בצורות שונות. נחבר יחדיו את הגורמים בכל סעיף כדי להגיע אל המספר הסופי.

דף עבודה – יצירת מספרים 1 – כיתה ג'

בדף עבודה זה, המיועד לכיתה ג', נעסוק ביצירת מספרים מספרות נתונות. נחזור על הערכים השונים של כל ספרה שנקבעים לפי מיקומה במספר, ונתרגל באמצעות יצירת מספרים חדשים העונים על קריטריונים שונים בכל תרגיל.

עולים לכיתה ג' - ספר הכנה לכיתה ג'

הכינו את הילדים שלכם לשנת הלימודים! הספר מאפשר חזרה על החומר ויישור קו לקראת השנה החדשה תוך טעימה של חומר חדש. ספר מקיף ובו כ-280 עמודים של תרגילים ופתרונות מלאים בעברית ובחשבון, המאפשרים עבודה עצמאית של הילדים.

דף עבודה – יצירת מספרים 2 – כיתה ג'

בדף עבודה זה, המיועד לכיתה ג', נעסוק ביצירת מספרים מספרות נתונות. נחזור על הערכים השונים של כל ספרה שנקבעים לפי מיקומה במספר, ונתרגל באמצעות יצירת מספרים חדשים העונים על קריטריונים שונים בכל תרגיל.

דף עבודה – יצירת מספרים 3 – כיתה ג'

בדף עבודה זה, המיועד לכיתה ג', נעסוק ביצירת מספרים מספרות נתונות. נחזור על הערכים השונים של כל ספרה שנקבעים לפי מיקומה במספר, ונתרגל באמצעות יצירת מספרים חדשים העונים על קריטריונים שונים בכל תרגיל.

ערכת משימה אחת ביום - כיתה ג'

שיפור הקריאה של הילד/ה שלך בהישג ידך! ערכת "משימה אחת ביום" מכילה 100 משימות קריאה שנבחרו בקפידה בנושאים מגוונים כגון בעלי חיים, גיאוגרפיה ותופעות טבע, בצירוף שאלות הבנת הנקרא ותרגילי חשבון והעשרה לפיתוח מיומנויות שונות.

דף עבודה – סדר המספרים 1 – כיתה ג'

בדף עבודה זה, המיועד לכיתה ג', נעסוק בסדר המספרים. תחילה נשלים מספרים כך שיתאימו לסימן אי-השוויון שבתרגיל. בהמשך נצטרך למצוא את המכנה המשותף לכל המספרים שמקיימים תנאי מסוים באי-השוויון.

דף עבודה – סדר המספרים 2 – כיתה ג'

בדף עבודה זה, המיועד לכיתה ג', נעסוק בסדר המספרים. תחילה נשלים מספרים כך שיתאימו לסימן אי-השוויון שבתרגיל. בהמשך נצטרך למצוא את המכנה המשותף לכל המספרים שמקיימים תנאי מסוים באי-השוויון.

עולים לכיתה ד' - ספר הכנה לכיתה ד'

הכינו את הילדים שלכם לשנת הלימודים! הספר מאפשר חזרה על החומר ויישור קו לקראת השנה החדשה תוך טעימה של חומר חדש. ספר מקיף ובו כ-290 עמודים של תרגילים ופתרונות מלאים המאפשרים למידה עצמאית בנושאים עברית, חשבון ואנגלית.

דף עבודה – מספרים במילים – כיתה ג'

בדף עבודה זה, המיועד לכיתה ג', נעסוק בשם המספר. בכל תרגיל נכתוב בספרות את המספר שמופיע במילים, תוך הקפדה על מיקום האחדות, העשרות, המאות והאלפים.

דף עבודה – מספרים במילים 2 – כיתה ג'

בדף עבודה זה, המיועד לכיתה ג', נעסוק בשם המספר. בכל תרגיל נכתוב במילים את המספר שמופיע מימין, תוך הקפדה על איות נכון ושימוש נכון בזכר/נקבה.

דף עבודה – זיהוי ערך של ספרה 1 – כיתה ג'

בדף עבודה זה, המיועד לכיתה ג', נעסוק בערך הספרה במספר. במהלך התרגיל נצטרך למצוא את ערכה של כל ספרה עליה נישאל בהתאם למיקומה במספר.

דף עבודה – זיהוי ערך של ספרה 2 – כיתה ג'

בדף עבודה זה, המיועד לכיתה ג', נעסוק בערך הספרה במספר. נבדוק כיצד הוספה של ספרה במיקום מסוים למספר משנה את ערכה המקורי של ספרה אחרת אותה אנו בודקים.

דף עבודה – זיהוי ערך של ספרה 3 – כיתה ג'

בדף עבודה זה, המיועד לכיתה ג', נעסוק בערך הספרה במספר. נבדוק כיצד הוספה של ספרה במיקום מסוים למספר משנה את ערכה המקורי של ספרה אחרת אותה אנו בודקים.

דף עבודה – הקטנה והגדלה מעורב – כיתה ג'

בדף עבודה זה, המיועד לכיתה ג', נעסוק בהקטנה והגדלה של המספר פי 10 ופי 100. בטור הימני ביותר בטבלה מופיע המספר המקורי, ובטור הצמוד אליו המספר החדש. עלינו לזהות האם ביצעו הגדלה או הקטנה של המספר, ופי כמה – פי 10 או פי 100. דף עבודה זה חוזר על המאפיינים של הכפלה וחילוק בעשר ובמאה, ומסייע לתרגול חישוב מהיר של הכפלות וחלוקות אלה.

דף עבודה – הקטנה והגדלה פי 10 – כיתה ג'

בדף עבודה זה, המיועד לכיתה ג', נעסוק בהקטנה והגדלה של המספר פי 10. תחילה נכפיל מספרים בעשר ונגלה את התוצאות הגדולות פי עשר, ולאחר מכן נחלק מספרים בעשר ונקבל מנות הקטנות פי עשר מהמספר המקורי.

דף עבודה – הקטנה והגדלה פי 100 – כיתה ג'

בדף עבודה זה, המיועד לכיתה ג', נעסוק בהקטנה והגדלה של המספר פי 10. תחילה נכפיל מספרים במאה ונגלה את המכפלות הגדולות פי מאה, ולאחר מכן נחלק מספרים במאה ונקבל מנות הקטנות פי מאה מהמספר המקורי.
רוצים עוד דפי עבודה בחינם?
הצטרפו וקבלו בחינם דפי עבודה מדהימים והנחות מיוחדות על המוצרים של קידספלוס.
ניתן להשתמש בחצי המקלדת בכדי לנווט בין כפתורי הרכיב
",e=e.removeChild(e.firstChild)):"string"==typeof o.is?e=l.createElement(a,{is:o.is}):(e=l.createElement(a),"select"===a&&(l=e,o.multiple?l.multiple=!0:o.size&&(l.size=o.size))):e=l.createElementNS(e,a),e[Ni]=t,e[Pi]=o,Pl(e,t,!1,!1),t.stateNode=e,l=Ae(a,o),a){case"iframe":case"object":case"embed":Te("load",e),u=o;break;case"video":case"audio":for(u=0;u<$a.length;u++)Te($a[u],e);u=o;break;case"source":Te("error",e),u=o;break;case"img":case"image":case"link":Te("error",e),Te("load",e),u=o;break;case"form":Te("reset",e),Te("submit",e),u=o;break;case"details":Te("toggle",e),u=o;break;case"input":A(e,o),u=M(e,o),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;case"option":u=B(e,o);break;case"select":e._wrapperState={wasMultiple:!!o.multiple},u=Uo({},o,{value:void 0}),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;case"textarea":V(e,o),u=H(e,o),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;default:u=o}Me(a,u);var s=u;for(i in s)if(s.hasOwnProperty(i)){var c=s[i];"style"===i?ze(e,c):"dangerouslySetInnerHTML"===i?(c=c?c.__html:void 0,null!=c&&Aa(e,c)):"children"===i?"string"==typeof c?("textarea"!==a||""!==c)&&X(e,c):"number"==typeof c&&X(e,""+c):"suppressContentEditableWarning"!==i&&"suppressHydrationWarning"!==i&&"autoFocus"!==i&&(ea.hasOwnProperty(i)?null!=c&&Ie(n,i):null!=c&&x(e,i,c,l))}switch(a){case"input":L(e),j(e,o,!1);break;case"textarea":L(e),$(e);break;case"option":null!=o.value&&e.setAttribute("value",""+P(o.value));break;case"select":e.multiple=!!o.multiple,n=o.value,null!=n?q(e,!!o.multiple,n,!1):null!=o.defaultValue&&q(e,!!o.multiple,o.defaultValue,!0);break;default:"function"==typeof u.onClick&&(e.onclick=Fe)}Ve(a,o)&&(t.effectTag|=4)}null!==t.ref&&(t.effectTag|=128)}return null;case 6:if(e&&null!=t.stateNode)Ll(e,t,e.memoizedProps,o);else{if("string"!=typeof o&&null===t.stateNode)throw Error(r(166));n=yn(yu.current),yn(bu.current),Jn(t)?(n=t.stateNode,o=t.memoizedProps,n[Ni]=t,n.nodeValue!==o&&(t.effectTag|=4)):(n=(9===n.nodeType?n:n.ownerDocument).createTextNode(o),n[Ni]=t,t.stateNode=n)}return null;case 13:return zt(vu),o=t.memoizedState,0!==(64&t.effectTag)?(t.expirationTime=n,t):(n=null!==o,o=!1,null===e?void 0!==t.memoizedProps.fallback&&Jn(t):(a=e.memoizedState,o=null!==a,n||null===a||(a=e.child.sibling,null!==a&&(i=t.firstEffect,null!==i?(t.firstEffect=a,a.nextEffect=i):(t.firstEffect=t.lastEffect=a,a.nextEffect=null),a.effectTag=8))),n&&!o&&0!==(2&t.mode)&&(null===e&&!0!==t.memoizedProps.unstable_avoidThisFallback||0!==(1&vu.current)?rs===Qu&&(rs=Yu):(rs!==Qu&&rs!==Yu||(rs=Gu),0!==us&&null!==es&&(To(es,ns),Co(es,us)))),(n||o)&&(t.effectTag|=4),null);case 4:return wn(),Ol(t),null;case 10:return Zt(t),null;case 17:return It(t.type)&&Ft(),null;case 19:if(zt(vu),o=t.memoizedState,null===o)return null;if(a=0!==(64&t.effectTag),i=o.rendering,null===i){if(a)mr(o,!1);else if(rs!==Qu||null!==e&&0!==(64&e.effectTag))for(i=t.child;null!==i;){if(e=_n(i),null!==e){for(t.effectTag|=64,mr(o,!1),a=e.updateQueue,null!==a&&(t.updateQueue=a,t.effectTag|=4),null===o.lastEffect&&(t.firstEffect=null),t.lastEffect=o.lastEffect,o=t.child;null!==o;)a=o,i=n,a.effectTag&=2,a.nextEffect=null,a.firstEffect=null,a.lastEffect=null,e=a.alternate,null===e?(a.childExpirationTime=0,a.expirationTime=i,a.child=null,a.memoizedProps=null,a.memoizedState=null,a.updateQueue=null,a.dependencies=null):(a.childExpirationTime=e.childExpirationTime,a.expirationTime=e.expirationTime,a.child=e.child,a.memoizedProps=e.memoizedProps,a.memoizedState=e.memoizedState,a.updateQueue=e.updateQueue,i=e.dependencies,a.dependencies=null===i?null:{expirationTime:i.expirationTime,firstContext:i.firstContext,responders:i.responders}),o=o.sibling;return Mt(vu,1&vu.current|2),t.child}i=i.sibling}}else{if(!a)if(e=_n(i),null!==e){if(t.effectTag|=64,a=!0,n=e.updateQueue,null!==n&&(t.updateQueue=n,t.effectTag|=4),mr(o,!0),null===o.tail&&"hidden"===o.tailMode&&!i.alternate)return t=t.lastEffect=o.lastEffect,null!==t&&(t.nextEffect=null),null}else 2*ru()-o.renderingStartTime>o.tailExpiration&&1t)&&vs.set(e,t)))}}function Ur(e,t){e.expirationTimee?n:e,2>=e&&t!==e?0:e}function qr(e){if(0!==e.lastExpiredTime)e.callbackExpirationTime=1073741823,e.callbackPriority=99,e.callbackNode=$t(Vr.bind(null,e));else{var t=Br(e),n=e.callbackNode;if(0===t)null!==n&&(e.callbackNode=null,e.callbackExpirationTime=0,e.callbackPriority=90);else{var r=Fr();if(1073741823===t?r=99:1===t||2===t?r=95:(r=10*(1073741821-t)-10*(1073741821-r),r=0>=r?99:250>=r?98:5250>=r?97:95),null!==n){var o=e.callbackPriority;if(e.callbackExpirationTime===t&&o>=r)return;n!==Yl&&Bl(n)}e.callbackExpirationTime=t,e.callbackPriority=r,t=1073741823===t?$t(Vr.bind(null,e)):Wt(r,Hr.bind(null,e),{timeout:10*(1073741821-t)-ru()}),e.callbackNode=t}}}function Hr(e,t){if(ks=0,t)return t=Fr(),No(e,t),qr(e),null;var n=Br(e);if(0!==n){if(t=e.callbackNode,(Ju&(Wu|$u))!==Hu)throw Error(r(327));if(lo(),e===es&&n===ns||Kr(e,n),null!==ts){var o=Ju;Ju|=Wu;for(var a=Yr();;)try{eo();break}catch(t){Xr(e,t)}if(Gt(),Ju=o,Bu.current=a,rs===Ku)throw t=os,Kr(e,n),To(e,n),qr(e),t;if(null===ts)switch(a=e.finishedWork=e.current.alternate,e.finishedExpirationTime=n,o=rs,es=null,o){case Qu:case Ku:throw Error(r(345));case Xu:No(e,2=n){e.lastPingedTime=n,Kr(e,n);break}}if(i=Br(e),0!==i&&i!==n)break;if(0!==o&&o!==n){e.lastPingedTime=o;break}e.timeoutHandle=Si(oo.bind(null,e),a);break}oo(e);break;case Gu:if(To(e,n),o=e.lastSuspendedTime,n===o&&(e.nextKnownPendingLevel=ro(a)),ss&&(a=e.lastPingedTime,0===a||a>=n)){e.lastPingedTime=n,Kr(e,n);break}if(a=Br(e),0!==a&&a!==n)break;if(0!==o&&o!==n){e.lastPingedTime=o;break}if(1073741823!==is?o=10*(1073741821-is)-ru():1073741823===as?o=0:(o=10*(1073741821-as)-5e3,a=ru(),n=10*(1073741821-n)-a,o=a-o,0>o&&(o=0),o=(120>o?120:480>o?480:1080>o?1080:1920>o?1920:3e3>o?3e3:4320>o?4320:1960*Uu(o/1960))-o,n=o?o=0:(a=0|l.busyDelayMs,i=ru()-(10*(1073741821-i)-(0|l.timeoutMs||5e3)),o=i<=a?0:a+o-i),10 component higher in the tree to provide a loading indicator or placeholder to display."+N(i))}rs!==Zu&&(rs=Xu),l=yr(l,i),f=a;do{switch(f.tag){case 3:u=l,f.effectTag|=4096,f.expirationTime=t;var w=Ar(f,u,t);ln(f,w); break e;case 1:u=l;var E=f.type,k=f.stateNode;if(0===(64&f.effectTag)&&("function"==typeof E.getDerivedStateFromError||null!==k&&"function"==typeof k.componentDidCatch&&(null===ms||!ms.has(k)))){f.effectTag|=4096,f.expirationTime=t;var _=Ir(f,u,t);ln(f,_);break e}}f=f.return}while(null!==f)}ts=no(ts)}catch(e){t=e;continue}break}}function Yr(){var e=Bu.current;return Bu.current=Cu,null===e?Cu:e}function Gr(e,t){eus&&(us=e)}function Jr(){for(;null!==ts;)ts=to(ts)}function eo(){for(;null!==ts&&!Gl();)ts=to(ts)}function to(e){var t=Fu(e.alternate,e,ns);return e.memoizedProps=e.pendingProps,null===t&&(t=no(e)),qu.current=null,t}function no(e){ts=e;do{var t=ts.alternate;if(e=ts.return,0===(2048&ts.effectTag)){if(t=br(t,ts,ns),1===ns||1!==ts.childExpirationTime){for(var n=0,r=ts.child;null!==r;){var o=r.expirationTime,a=r.childExpirationTime;o>n&&(n=o),a>n&&(n=a),r=r.sibling}ts.childExpirationTime=n}if(null!==t)return t;null!==e&&0===(2048&e.effectTag)&&(null===e.firstEffect&&(e.firstEffect=ts.firstEffect),null!==ts.lastEffect&&(null!==e.lastEffect&&(e.lastEffect.nextEffect=ts.firstEffect),e.lastEffect=ts.lastEffect),1e?t:e}function oo(e){var t=qt();return Vt(99,ao.bind(null,e,t)),null}function ao(e,t){do lo();while(null!==gs);if((Ju&(Wu|$u))!==Hu)throw Error(r(327));var n=e.finishedWork,o=e.finishedExpirationTime;if(null===n)return null;if(e.finishedWork=null,e.finishedExpirationTime=0,n===e.current)throw Error(r(177));e.callbackNode=null,e.callbackExpirationTime=0,e.callbackPriority=90,e.nextKnownPendingLevel=0;var a=ro(n);if(e.firstPendingTime=a,o<=e.lastSuspendedTime?e.firstSuspendedTime=e.lastSuspendedTime=e.nextKnownPendingLevel=0:o<=e.firstSuspendedTime&&(e.firstSuspendedTime=o-1),o<=e.lastPingedTime&&(e.lastPingedTime=0),o<=e.lastExpiredTime&&(e.lastExpiredTime=0),e===es&&(ts=es=null,ns=0),1u&&(c=u,u=l,l=c),c=Ue(w,l),f=Ue(w,u),c&&f&&(1!==k.rangeCount||k.anchorNode!==c.node||k.anchorOffset!==c.offset||k.focusNode!==f.node||k.focusOffset!==f.offset)&&(E=E.createRange(),E.setStart(c.node,c.offset),k.removeAllRanges(),l>u?(k.addRange(E),k.extend(f.node,f.offset)):(E.setEnd(f.node,f.offset),k.addRange(E)))))),E=[];for(k=w;k=k.parentNode;)1===k.nodeType&&E.push({element:k,left:k.scrollLeft,top:k.scrollTop});for("function"==typeof w.focus&&w.focus(),w=0;w=t&&e<=t}function To(e,t){var n=e.firstSuspendedTime,r=e.lastSuspendedTime;nt||0===n)&&(e.lastSuspendedTime=t),t<=e.lastPingedTime&&(e.lastPingedTime=0),t<=e.lastExpiredTime&&(e.lastExpiredTime=0)}function Co(e,t){t>e.firstPendingTime&&(e.firstPendingTime=t);var n=e.firstSuspendedTime;0!==n&&(t>=n?e.firstSuspendedTime=e.lastSuspendedTime=e.nextKnownPendingLevel=0:t>=e.lastSuspendedTime&&(e.lastSuspendedTime=t+1),t>e.nextKnownPendingLevel&&(e.nextKnownPendingLevel=t))}function No(e,t){var n=e.lastExpiredTime;(0===n||n>t)&&(e.lastExpiredTime=t)}function Po(e,t,n,o){var a=t.current,i=Fr(),l=su.suspense;i=jr(i,a,l);e:if(n){n=n._reactInternalFiber;t:{if(J(n)!==n||1!==n.tag)throw Error(r(170));var u=n;do{switch(u.tag){case 3:u=u.stateNode.context;break t;case 1:if(It(u.type)){u=u.stateNode.__reactInternalMemoizedMergedChildContext;break t}}u=u.return}while(null!==u);throw Error(r(171))}if(1===n.tag){var s=n.type;if(It(s)){n=Dt(n,s,u);break e}}n=u}else n=Al;return null===t.context?t.context=n:t.pendingContext=n,t=on(i,l),t.payload={element:e},o=void 0===o?null:o,null!==o&&(t.callback=o),an(a,t),Dr(a,i),i}function Oo(e){if(e=e.current,!e.child)return null;switch(e.child.tag){case 5:return e.child.stateNode;default:return e.child.stateNode}}function Ro(e,t){e=e.memoizedState,null!==e&&null!==e.dehydrated&&e.retryTime